InfoWeek, Май 2007

Подобрете производителността и ефективността на организацията си независимо от нейния размер

Фокусът на вашата организация е върху привличането на нови клиенти, увеличаване на оборота и печалбата и изпреварване на конкуренцията. И докато организацията продължава да подобрява оперативната си ефективност (по-често чрез поуките от предишни грешки), вие усещате, че трябва да се отделя повече време за анализ на това, което се случва и за планиране, вместо служителите да тичат постоянно нагоре-надолу, опитвайки се да решават оперативни проблеми и да гасят пожари.

Осъзнавате, че организацията ви няма ресурсите на една TOP-100 компания, но знаете, че вашите служители са пламенни в работата и по-отдадени на клиентите. Вашата компания може да е относително малка в момента, но стабилно върви нагоре. Чували сте термина „business intelligence” и знаете, че големи компании ( дори ваши директни конкуренти) го използват, но инструментът за анализ във вашата организация все още е електронната таблица.

Вие сте били част от компанията, когато тя все още е била разположена в гаража на основателя си. Сега, когато сте пренесли дейността си в истински офиси, не е ли време също да разширите анализаторските възможности на компанията, преминавайки от електронните таблици към по-мощни инструменти?

Business Intelligence (BI), наричан още „decision support”, осигурява на организациите възможността по-добре да разберат, анализират и дори предскажат случващото се в компанията. BI помага на вашите хора да превърнат данните в полезна и смислена информация, след което тя да бъде доставена на тези, които се нуждаят от нея и когато се нуждаят от нея.По този начин, те ще имат възможността да вземат навременни и „информирани” решения. Чрез BI те ще могат да комбинират данни от разнообразни източници и да ги виждат интегрирани, актуални и от всички ъгли.

Това е особено важно за компаниите от среден размер, които макар да не разполагат с големите ресурси на индустриалните гиганти, са способни по-бързо да прилагат бизнес решенията. BI предоставя взаимноизгодно решение за ИТ и бизнес потребителите, позволявайки на ИТ отдела да бъде по-продуктивен в работата с потребителите при обслужването на специфични техни изисквания. Същевременно бизнес потребителите стават по-самостоятелни при взаимодействията си с корпоративните данни. Операциите и анализа са двете страни на бизнеса и BI прави ИТ ценен партньор и в двете...